reklama

Vzťahy a sklamania, či nové začiatky?

Taká spŕška podozrievavých slov, ktoré nie je v mojej moci vyvrátiť, a ani už nechcem. Všetko to z môjho pohľadu krásne sa niekam vytratilo, spadli ružové okuliare, rozbili sa na malé čriepky. Črepy vraj prinášajú šťastie, tento krát to cítim inak, nie ako šťastie či nešťastie, ale určitú úľavu..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vypovedané slovo sa nedá vrátiť späť. Myslela som si, že keď sa takéto niečo stane, že sa mi snáď v tom momente zrúti svet, slzy potečú potokom. Nestalo sa tak, neplačem, nie je mi ľúto, že sa stalo, čo sa stalo, aspoň sa niečo vyjasnilo z charakteru toho druhého. Strata času s niekým, kto si to nezaslúži a ani neoceňuje nič z toho čo mu človek dáva. Nedávame preto, aby sme očakávali protislužbu. Dávame preto, lebo hlavne nás to teší spôsobiť tomu druhému radosť, je to možno trochu sebecké ale je to tak.. Dávať niekomu a čakať za to niečo, je vypočítavosť. Sklame človek? Možno že ani nie, on taký je, len my sme si ho zidealizovali nechceli sme vidieť čo sme vidieť mali, nepozerali sme sa očami, s rozumom, ale s milujúcim srdcom. O to je potom boľavejšie to prebudenie, vidieť toho druhého v pravom svetle, vidieť a počuť realitu. Každý človek je iný, vždy hľadáme to čo nás spája, niekedy si tie spojivká aj domýšľame, lebo chceme aby to tak bolo. Zaslepenosť či túžba po porozumení, harmónii a láske? Asi z každého niečo. Môže to byť tak, pokiaľ aj tá protistrana hľadá rovnaké hodnoty. Stane sa aj to, že je len dobrým hercom či herečkou, ale čas, čas ukáže každého pravú tvár a u mňa ten čas nastal teraz. Neteší ma táto skutočnosť, to by som klamala, .ale nie som z toho celého ani na dne, stalo sa, tie vypovedané slová zaťali do živého, ale cítim úľavu. Úľavu z toho, že sa to stalo teraz , beriem to ako skúsenosť, ktorá ma v konečnom dôsledku posunie zas ďalej. Nestratila som vieru v človeka, v jeho úprimnosť a dobro, stratila som len jedného „priateľa“ ktorý vlastne ani priateľom nebol, takže nemám ani za čím smútiť. Neprajem mu ani to, aby sa mu to celé čo spôsobil vrátilo, už nepatrí do môjho života, nech si žije ten svoj, podľa svojich zásad a ja podľa svojich. Dal mi vlastne veľa, aj veľa pekných spomienok aj novú životnú skúsenosť

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu