reklama

Sociálne siete

Sociálna sieť je webová stránka určená na nadväzovanie a udržiavanie kontaktov medzi ľuďmi. Sociálne siete môžu byť orientované súkromne alebo pracovne. Každý používateľ si vytvorí vlastný profil, v ktorom napíše o sebe základné informácie. Na základe týchto informácií sa nadväzujú vzťahy medzi používateľmi, ktorí sa spájajú do skupín. Vzájomnými prepojeniami používateľov a skupín vzniká sieť vzťahov, ktoré sú veľmi dôležité v praxi. Nevýhodou sociálnych sietí je fakt, že používatelia nemusia do svojho profilu vložiť pravdivé informácie a je to takmer nemožné zistiť. /wikipédia/

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Internet- sociálne siete, sú o komunikácii a nadväzovaní vzťahov medzi ľuďmi.

Komunikácia môže byť príjemná, menej príjemná ale bohužiaľ aj nemožná.

S niekým sa píše dobre, tešíme sa na písmenká toho druhého a nie sú za tým ani žiadne postranné úmysly. Nachádzame vždy témy, ktoré spoločne rozvíjame, máme spoločné názory, inokedy síce rozdielne, protichodné, ale práve tou komunikáciou jeden druhého obohacujeme o poznatky. Skratka sme na takej rovnakej vlnovej dĺžke, vždy si máme o čom popísať, niekedy síce aj pre nedostatok času len pár slovkami pozdraviť, ale nezabúdame na toho s kým sa cítime príjemne a v pohode.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Menej príjemná komunikácia je skôr o tom napíšeš, odpíšem a vôbec sa nepozastavujeme nad tým, keď pár dní sa ten druhý nehlási, nechýba nám. Je to také písanie, že veď zo slušnosti odpíšem. Písanie o ničom, akési silené, dávame si teda otázky, píšeme odpovede ale nie sme ani zvedavý na ne, skôr len tak naťahujeme čas a keď nepríde odpoveď už dotyčnú osobu neoslovujeme ani nehľadáme.

Nemožná komunikácia vždy som si myslela že také niečo neexistuje, že vychádzam s každým a v každej situácii. Ale musím priznať, že som sa zmýlila. S niekým sa mi písať skratka nedá. Každé ich slovko ma dráždi, dráždi ma negativizmus toho druhého, alebo až prílišné sebavedomie, snaha znemožňovať alebo rôznym spôsobom podpichovať toho druhého. Skratka jedinci ktorí si prišli budovať svoje ego, alebo nad všetkým vyplakávať, zúfať, ale nerobiť nič preto aby bolo inak. Tu žiadne písmenká nepomáhajú, oni sú ako pokazený verkel hudú si stále svoje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj ja som sa nechala pred pár rokmi zlákať na istú sociálnu sieť. Syn odchádzal do zahraničia a chcela som byť s ním v kontakte. Najprv som sa pohybovala dosť neisto a pri čakaní na syna, jeho prihlásenie a komunikáciu, som skúmala možnosti ktoré táto sieť poskytovala. Áno bola som naivná, mysliac si, že čo sa napíše je aj pravdivé a skutočné. Nechápala som, ako sa môže niekto prezentovať tým, čo nie je a nikdy ani nebol, dôverovala som tomu na tej druhej strane a viackrát som sa aj sklamala. Poučilo ma to a naučilo čítať aj medzi riadkami, a hlavne vyliečilo z naivity, už bezhlavo nedôverujem. Ale dalo mi to aj pár dobrých priateľov, s ktorými by som sa v reálnom živote nemala šancu stretnúť. Teraz sa aj stretávame, aj keď nie často kvôli vzdialenostiam medzi nami, sú to veľmi príjemné stretnutia. A práve za týchto priateľov vďačím sociálnej sieti.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu