reklama

Zlyhanie techniky

Včera mi v tom najvyššom pracovnom tempe zlyhal internet. Práve som ho najviac potrebovala, tak som robila možné i nemožné aby som ho oživila. Reštart, pokus s iným routerom, s druhým počítačom, nič nepomáhalo. Tak iné mi nezostávalo, len sa obrátiť na prevádzkovateľa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Medzitým som vybavovala ďalšie netrpezlivé telefonáty, či som to už našla, nie nenašla, z technických dôvodov.

Takže som zavolala prevádzkovateľovi, žiaľ nemám na neho telefónne číslo, ale veď existujú informácie, určite mi poradia. Aj poradili, nadiktovali mi pevnú linku, tak som si to nechala hneď prepojiť. Zazvonilo, zapípalo, bohužiaľ bolo to faxové číslo.

Tak znovu, snáď na infolinke niečo vedia.. Dostala som informáciu, chyba nie je u mňa, ale prebieha údržba systému. Systém sa sa údržboval asi tak štyri hodiny a ja som neskutočne nervózna skúšala kedy už pôjde. Chcela som zameškané dobehnúť večer, história sa však zopakovala. Tak som radšej išla spať, veď zavčas ráno vstanem, ešte stihnem veľa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako som si zaumienila, tak som aj urobila.

Ráno múdrejšie večera, internet bežal, tak fajn mi ubúdala práca. Až doteraz.

Niečo nad čím som pracovala dve hodiny, je v sekunde stratené, preč, v nenávratne. Pre zmenu niečo zlyhalo v počítači, mám pocit že snáď už aj ja zlyhám, technika zradila a zradím ju tento krát aj ja.

Vypnem počítač, prezlečiem sa a pôjdem von. Je nádherne slnečno, veď nejde o život. Práca počká, všetko bude, len my nebudeme. Krásny deň želám.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu