reklama

Bol pochmúrny deň

Pochmúrne dni, bez slnka, ako keby mali vplyv aj na dianie navôkol. Idem ku kamarátke, plače, nič sa jej nedarí, rúca sa jej svet. Z môjho pohľadu to však až také katastrofické nie je, je to skôr taká seba ľútosť a depresia. Príde ďalšia kamarátka na kávu a vypočujem si o chorobách,  o dražobe v obchodoch, o nedostatku peňazí, ale kto sa sťažuje že má veľa?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čítam články na internete, štrajk ktorý niekto podporuje, niekto zavrhuje a k tomu náležité reakcie. Aj môj šéf je dnes nervózny, robím čo môžem a niekedy aj čo nemusím, aj tak si nájde niečo, čo sa mu nepáči, čo som mala urobiť inak. Všetko je dnes okolo mňa také negatívne, pochmúrne, ako to počasie.

Nie toto nechcem, nezapadnem do trúchliaceho a nervózneho kolektívu. Aj ja by som sa mohla sťažovať, čo by som chcela, čo nemám a na čo nemám. Ale radšej sa teším z toho čo mám a dnes ma potešili ešte aj nasledovné pohľady.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Nie sú krásne?

„Kto sa dokáže tešiť z maličkostí, ten má v sebe šťastie ktoré rozsieva ďalej.“ /neznámy autor/

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu