reklama

Môj Mikuláš

Včera až večer som sa lepšie pozrela do kalendára. Udrelo mi do očí meno Mikuláš. Práve v takýto predvečer bývalo u nás čistenie topánok a čakanie, komu čo prinesie. Vždy to bolo o sladkostiach, arašídoch, mandarínkach. Všetkým rovnako, rovnaké balíčky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Neočistila som si topánky, tak ten môj Mikuláš mi ani nič nepriniesol. A predsa včera som dostala snáď najkrajší darček od Mikuláša. Zazvonil telefón a moje vnúčence mi s radosťou zvestovali, že u nich už bol, spolu s čertom, s anjelom. Aj sa pomodlili, zarecitovali mu básničku, aj zaspievali. Nekonečná radosť z detských hláskov.

Porozprávala mi o tom veľkým vzrušením aj tá najmenšia, hoci som jej veľa nerozumela opýtala som sa jej, či sa nebála čerta. Nie nebála, veď som bola dobrá.

Potom sa ma vnúčik spýtal, či aj mne Mikuláš niečo priniesol. Povedala som mu, že nie, lebo som nebola dobrá. Zamyslel sa, zmĺkol. Vtedy som si uvedomila, že mi vlastne priniesol ten najkrajší darček ktorý existuje. Pocit, že som vychovala svoje deti dobre, že to čo videli doma, prenášajú ďalej do svojich rodín.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A to nielen čo sa týka tradícii, ale aj postojov k životu, k svojej rodine, no mohla som dostať krajší darček?

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu