reklama

Na Slovensku je to tak...

Zrejme mal jeden  nemenovaný bývalý minister pravdu keď vypustil  svoj historický výrok: „ Každý má šancu byť ministrom." Možno po toľkých rokoch  to nie je to presné znenie, ale určite ten obsah je správny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ironicky som si predstavila vtedy tých päť miliónov ministrov, veď keď každý, tak každý. Kto by ju nebral?

Ani vtedy netušil ako predbehol dobu, síce tých ministerských kresiel ani teraz nie je toľko, ale tých ministrov ktorí vedia presne ako a čo treba urobiť, čo všetko je zlé a ako by to oni riešili lepšie, už sa k tomu číslu asi aj bude približovať.

Ministri bez kresiel, ale s ohromnými znalosťami. Normálne je to škoda, že tento národ ministrov miesto rečí neprejde k činu a svoje teórie nerozvinie v praxi. Mohli by sme už byť ďaleko pred vysnívaným Švajčiarskom. Raj na zemi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bohužiaľ naši ministri bez kresiel sú naučení len kritizovať všetko a každého. Ten študoval tam, ten druhý sa kamarátil s tým, všetko bolo, je a aj bude zlé.

To sa ozaj nenájde nik ani v minulosti, ani teraz, ktorého prácu by sme si vážili a verejne aj pochválili? To všetci ktorí mali a majú tie kreslá boli len zlí? Alebo je to naša závisť, že na nich nesedíme?

Nechcem tu nikoho obhajovať, glorifikovať alebo haniť. Tiež sú opatrenia ktoré sa ma bytostne dotkli, ktoré sa ani mne nepáčia a nesúhlasím s nimi. Ale nič nie je celkom čierne, ale ani biele. Neangažujem sa v podobných diskusiách, žijem ako sa mi najlepšie dá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bohužiaľ, tých kresiel nikdy nebude päť miliónov, ale ja sa svojej možnosti stať sa ministrom verejne vzdávam. Viem, že keby som svoju prácu akokoľvek dobre vykonávala a v prospech všetkých, aj tak by na mňa útočili tí ministri bez kresiel, lebo na Slovensku je to tak.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu