reklama

Muránskou planinou

Zraz ráno o siedmej a čaká nás zimný prechod Muránskou planinou. Tento rok sa usporiadal už XXXV ročník. Prekvapilo ma množstvo ľudí ktorí sa rozhodli tráviť dnešný deň v prírode. Pešiaci ako aj lyžiari s bežkami, mladší, starší, známy i neznámy. Registrovaných okolo 650 osôb a plus množstvo neregistrovaných na tento prechod.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ešte som nebola na takejto masovej akcii, tak to bola pre mňa aj nová skúsenosť. Autobusy nás poodvážali na začiatok túry. Vychádzalo sa z Javoriny smerom na Veľkú Lúku, Muránsky Hrad a späť na Muráň.

Postupne ako prichádzali autobusy, skupinky peších ako aj bežkári sa vydávali na trasu.

Obrázok blogu

Snehu bolo všade dosť, ale počasie bolo celkom príjemné, aj keď zamračené a bez slnka.

Na dobrej nálade účastníkov to však nič neubralo.

Predbiehali nás bežkári najviac ma však prekvapil postarší pán ako zo starého filmu, keď sa na trase objavil s drevenými bežkami a oblečený v retro štýle. Od prekvapenia som ho nestihla ani odfotografovať. Ako ani rodinku so sánkami a psím záprahom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Medzi velikánmi.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Takouto krásnou trasou sme sa dostali na Veľkú Lúku.

Obrázok blogu

Nachádza sa tu žrebčín kde sa chovajú kone norika muránskeho typu. Koníky boli vo výbehu a zrejme obedovali.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Smer ísť na Muransky Hrad sme zamietli, zasnežené cesty dali zabrať a pustili sme sa dole.

Čakala nás ešte dosť dlhá už monotóna cesta ale ubiehala v príjemnej nálade, tešiac sa na teplý guláš ktorý organizátori pripravili.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 079
  •  | 
  • Páči sa:  3 555x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu