reklama

Závratných 19 miliónov eur

Dostala som potešujúci email: “Závratných 19 miliónov eur čaká na Teba!“ Už v duchu rátam ako ich rozdelím, veď nie som sebec, mám veľkú rodinu. Prebúdza sa vo mne aj to sociálne cítenie, pomôcť niekomu kto to naozaj potrebuje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aby som bola spravodlivá, tak by som to chcela podeliť rovným dielom moje deti, ja a rovný diel aj na pomoc pre cudzieho, ale odkázaného človeka.

Premýšľam, ako to zmení život všetkým obdarovaným, nie je to málo, 19 miliónov už je pekný peniaz aj keď ich rozdelím, určite ich poteším. Až som dostávala od samej radosti závraty.

Potom ma však napadlo, že teda kde to na mňa konkrétne vlastne čaká? Aby som teda nič nezmeškala a išla si ich vyzdvihnúť. Otvorím email, zrejme budú v texte informácie. Dozvedela som sa deň, v tento piatok, miesto Tipos a Euro Jackpot, ale...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zrejme to nebude ale také jednoduché, tých 19 miliónov nečaká len na mňa, ako mi sľubujú v emaily. Zavádzajú a klamú, stačilo by do textu vložiť slovko „možno“, tu si fakt každý robí čo chce a ako chce, džungla bez pravidiel. S klamármi nechcem mať nič spoločné, nebudem tipovať, ani hneď podľa odporúčania, ani inokedy.

Nie, nie som sklamaná, už som si na podobné reklamy a odporúčania zvykla, som imúnna voči nim, neoslovujú ma, skôr odradia a tie formulácie aj niekedy pobavia. Je až priveľa zázračných prostriedkov z ktorých lekári dostávajú amok, svaly bez cvičenia dokonca za 38 hodín nabehnú, zázračné diéty a teraz aj 19 miliónov. Ešte tým nezmyslom niekto aj verí?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Väčšia pravdepodobnosť je asi ten jackpot, ten najskôr zrejme niekomu vyplatia aj keď čaká na mňa, prehlasujem, že ja to nebudem.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu