reklama

Internet ťa veľa naučí 2

Nedávno mi bolo vytknuté, že sem uverejňujem svoje myšlienky, názory. Tak sa k tejto téme znova vraciam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Áno zverejňujem to, čo sa mi páči alebo nepáči, k čomu mám aký názor. Niektoré moje príspevky sú len o miestach ktoré som navštívila, nerozpisujem sa však podrobne, koho zaujmú, prípadne chcel by ich tiež navštíviť, tak na internete nájde veľa informácií.

Tak isto sú pre mňa inšpirujúce blogy niektorých autorov, ktorí slovom a fotografiami ma vlastne inšpirujú k tomu, aby som tieto miesta navštívila a videla na vlastné oči, je to lepšie raz vidieť ako viackrát čítať.

Politické kortéšačky obchádzam, hoci tiež ma niekedy tá jednostrannosť videnia, alebo tie útočné tóny prinútia napísať svoj názor, ale to sa stáva ojedinele, nakoľko sa im vyhýbam. Nie preto, že nemám svoj názor, mám ho, ale nemám chuť ani zbytočný čas dôvodiť a hádať sa väčšinou s anonymom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A sme pri koreni veci. Anonymita. Uznávam a vysoko si vážim ľudí, ktorí sa tu prezentujú pod svojim menom. Nemusia zdieľať môj názor, veď o tom je diskusia, komunikácia, prečítať si, posúdiť zo svojho uhla pohľadu, vydiskutovať. Vtedy je tá diskusia plodná a má význam.

Čo však občas čítam, tak žasnem akých výplodov je „anonym“ schopný. Dokonca sú tu poniektorí takí, ktorí sa účelovo registrujú kvôli téme, kvôli tomu aby si mohli vyliať svoju žlč, kopať okolo seba a viac sa neprihlásia, respektíve na ďalšiu tému sú už zas pod iným menom.

Hra na rôznych javiskách, herec alebo herečka sú tí istí, mysliac si, že podľa prejavu sa to nepozná. Ale spozná, voľba rétoriky, gramatiky, používaní rovnakých slov, to sa nemení.Bolo by zaujímavé poznať týchto ľudí pod ich skutočnou identitou, v reálnom živote. Myslím si, že sú iní, tu hrajú svoju ďalšiu úlohu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Anonymita zvádza k rôznym prejavom, využíva sa aj na iné účely, nie len na diskusiu.

Osobitnou kapitolou sú sociálne siete, viacnásobné úlohy hercov a herečiek, aby som bola spravodlivá je to u oboch pohlaví. Večne niečo hľadajúci a nespokojní s tým čo majú. Neriešia na rovinu úprimne a otvorene svoje reálne problematické vzťahy, budujú si ďalšie, virtuálne v očakávaní nových dobrodružstiev.

Hrá sa na viacerých javiskách, stáva sa, že sa popletie text alebo protistrana zistí identitu, či viac úloh dotyčného/dotyčnej. Vtedy nastáva hnev, je to zlé keď hercovi prídete na vedľajšie úlohy na iných javiskách. Veľakrát ich najlepšou obranou je útok, či klamstvo, hľadanie poľahčujúcich okolností a poloprávd. Často je to len snaha udržania si domáceho javiska, ktoré má predsa len svoje výhody.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je mi svojim spôsobom týchto ľudí aj ľúto, nežiť svoj skutočný život. Nestáť si ako človek za svojim názorom, za svojimi činmi, hrať svoje úlohy.

Preto je mojou odpoveďou to, že to tu zverejňujem pod svojim menom, svojou identitou, nemám potrebu sa pred nikým schovávať, hrať sa na niekoho, kto nie som. Raz mi niekto v mojich začiatkoch napísal, že si musím byť vedomá toho, že keď niečo pod svojim menom zverejním tak idem so svojou kožou na trh. Mal pravdu, vlastne tí čo sa takto schovávajú, sú slabosi a to predsa nie som. Vážim si ľudí, ktorí s tou svojou kožou na ten trh idú, ktorí si za svojimi názormi a činmi otvorene stoja aj keď ich majú iné ako ja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tolerujem aj tých hercov a herečky na rôznych javiskách, len má to háčik, nevážim si ich.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu