reklama

Internet ťa veľa naučí 3

Občas, z dlhej chvíle sa zdržujem aj na tkz. sociálnej sieti. Píšem si priateľmi, ktorých som práve na internete spoznala. Ale niekedy sa mi pritrafia aj také malé, úsmevné príhody.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Včera mi napísal jeden, pre mňa neznámy človek. Väčšinou nereagujem, môj okruh priateľov je uzavretý a nechcem ho rozširovať. Ale na pozdrav sa patrí odpovedať, tak som mu odpísala. Vymenili sme si pár nič nehovoriacich správ. Potom som dostala správu od dotyčného či mi nevadí že je sub...

Premýšľam čo to asi môže byť? Aká je to choroba? Napadali ma rôzne slová, subacitídny s nedostatkom kyseliny solnej v žalúdku? Subferbilný so zvýšenou teplotou? Alebo to nie je choroba? Možno je len subjektívny alebo jemno, vznešeno sublimný. Veľa možností dávali tie neurčité bodky .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som sa teda na ten význam slova rovno spýtala môjho pisateľa. Odpísal mi, že by mi chcel slúžiť. Celkom milá a nečakaná ponuka. Predstavila som si, aké by to bolo pohodlné mať sluhu. Už mám svoj vek, niektoré práce ťažšie zvládam. Tak som teda môjmu potenciálnemu sluhovi odpísala, že by som potrebovala vyhrabať lístie, zostrihať kríky a neskôr pokosiť záhradu. Už sa neozval... našťastie, neviem ako by som sa z toho vykrútila keby súhlasil.

To jeho slovko sub... mi však už bolo jasné, submisívny, ten internet naučí, ale aj pobaví.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 079
  •  | 
  • Páči sa:  3 555x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu