reklama

Správa

Správa : „Skloňovanie dve chyby“, ďakujem za upozornenie, ale uvítala by som od autora správy konkrétne, keď už iné nie, aspoň názov článku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám ich na blogu Sme 182, myslím si, že dosť na to, aby som ich mohla všetky prečítať a vyhľadať chyby. Áno určite sú a nielen tie dve, na ktoré ma upozornil odosielateľ správy. Pripomienky, pokiaľ nie sú útočne, ale upozorňujúce na nedostatky, či už pravopisné alebo vedomostné, vždy uvítam. Tým sa človek aj učí a ja som učenlivá. :)

Píšem to sem verejne aj pre budúcnosť. Ďakujem

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu