reklama

Čas pivónií

Záhrada plná rôznych vôni, jedny kvety odkvitajú a druhé sú v rozpuku. Kvet sa za starostlivosť vždy odvďačí, na rozdiel od niektorých ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Občas tu relaxujem aj plejem burinu, poletujú motýle, včely i drobný hmyz a tiež to tu rada fotografujem.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Čas kvitnutia pivónií. Kedysi boli len v tejto základnej farbe, trhali sme ich lupienky do košíčkov a na sviatok Božieho tela sme tieto kvetné lupienky rozhadzovali po ceste. Cestu lemovali mladé máje, oltáriky pri ktorých sa sprievod vždy zastavil. Spomienky....

Obrázok blogu

Teraz je omnoho viac druhov, farieb, jedno krajšie ako druhé, voňavé a krásne. Čas kvitnutia pivónií....

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu