reklama

Horou...

Horou sa stopy stratia ľudský pach vdýchne kôra stromov Horou všetko onemie divoké srdce len tam cíti domov /Zuzana Smatanová/

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Túto pieseň mi pripomenula moja túlačka horou...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Šuchot lístia, stromy obuté v zelených papučkách.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Hríby nesmelo vykúkajúc spod lístia, nájdeš si ma?

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Z tých nejedlých si odnášam aspoň fotografiu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Popraskané do tvaru kvetu.

Obrázok blogu

S vyplazeným jazykom?

Obrázok blogu

Posledné černice.

Obrázok blogu

Jesenou horou.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Salamandra pózuje.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Dobitá energiou, horou, domov.

Obrázok blogu

https://www.youtube.com/watch?v=0MfKW22eqZ4 /zdroj youtube.com/

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu