reklama

Keď mráz maľuje

Mrazom lemované jesenné listy, ktoré občas vietor rozhojdá...  Mrázik čaruje a zdobí, pod nohami mi šuchotá opadané lístie, deň bez slnka, ale s čarovnými pohľadmi navôkol...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Niečo odkvitlo, čo nestihlo zamrzlo.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Lienka zrejme tu skončila svoju pozemskú púť.

Obrázok blogu

Listy rôznych farieb ozdobil mráz.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Kedysi som zbierala šípky práve po prvých mrazoch, uvarila som vynikajúci džem, už mi to zostáva len v spomienkach.

Obrázok blogu

Vietor pohojdáva posledné listy stromov...

Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu