reklama

Hrátky

Videla som pár úžasných fotografií zamrzajúcich bublín. Je to taká hra, praskne, nepraskne? Zamrzne, či nie? Tak som si tiež kúpila bublifuk že vyskúšam, pohrám sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Prvé pokusy s pôvodnou tekutinou sa nevydarili, bublinky rýchlo praskali. Pokúsila som sa teda vyrobiť vlastnú zmes, len pokiaľ som ju skúšala tie mrazy ktoré sú nevyhnutné na to, aby bublina zamrzla sú preč.

Ale aj tak mi to nedalo, aby som pár fotografií neurobila sú tiež krásne, inak ako tie zamrznuté. Je to taký krátky, bublinkový svet

Obrázok blogu

...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


 

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu