reklama

Piatok

Taký obyčajný, neobyčajný deň, piatok. Koniec pracovného týždňa, predzvesť víkendu. Dnes bol mimoriadne pekný, slnečné paprsky sa odrážali na bielom snehu, krásna modrá obloha a mňa to lákalo von.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Okolo seba mám rozložené papiere potriedené na kôpky, dôležité, vybaviť ihneď, menej dôležité, počkajú a tie ktoré zapadajú prachom, ale občas sú tiež potrebné. Pozerám sa túžobne cez okno, medzitým ubúda z kôpky dôležitých a tie menej dôležité som sa rozhodla nechať na neskôr. Aj zajtra je deň a radšej si odkrojím z tých víkendových hodín, ale musím využiť pekné počasie, preč, preč od práce, od počítača, od telefónov, emailov, ukradla som si dve hodiny len pre seba.

Vybrala som sa na svoje obľúbené miesto. Nikde nikoho, len ja, stromy navôkol, ticho a štípajúci mráz. Stopy len moja a zrejme líščia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Po lesnej ceste stopy po pneumatikách, sem tam vidieť že prebehla zver, ale nikde niet ani živáčika. Ešte nedávno to tu hýrilo farebnosťou, teraz ako keby zastal čas, všetko pokryté bielou perinou snehu. Nepočuť žiadnych vtákov či dravcov, len sem tam zavrzga starý strom. Všetko spí.

Obrázok blogu

Slnko presvitá medzi stromami, hra svetla a tieňov.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Mráz mi zachádza pod nechty, je čas sa vrátiť. Cestou späť sa chcem zastaviť ešte pri priehrade.

Obrázok blogu

Pár rybárov, kŕdle kačiek, voda je ako zrkadlo nádherne sa odrážajú obrazy okolia v nej.

Obrázok blogu

Je čas vrátiť sa a pokračovať. Kôpky papierov ma počkali, ale všetky starosti a nervozita sú preč, niekde vyšumeli, vymrzli, odvial ich vetrík a prikryl sneh.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu