reklama

Nechaj ma vyplakať sa

Už ani neviem z akého dôvodu sa môj vnúčik rozplakal. Mamička ho utešovala aby prestal. On však hrdo vyhlásil: „Nechaj ma vyplakať sa ," pokračujúc v náreku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Chytila som ho za ruku, nedôverčivo si myslel, že ho tiež idem utíšiť. Nestalo sa tak, vysvetlila som mu, že musíme nájsť pre neho kút kde by sa mohol vyplakať. Chodili sme po byte, nepozdávali sa mu kúty, že tie sú pre malé deti. Cítil sa už veľký. Veľký ktorý o sebe rozhoduje, dokedy bude plakať a vyberie si na to svoj kút, ktorý sa mu bude najviac páčiť.

Nakoniec sa rozhodol pre kút kde bol postavený vianočný stromček.

Tak som mu povedala, dobre, ten stromček dáme preč a môžeš potom v tom kúte plakať. Ale keď ho dáme preč už Ježiško nebude mať kde doniesť darčeky. Pozeral, premýšľal, nakoniec sa rozhodol, že teda už radšej plakať nebude.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj v našich životoch sa vyskytujú chvíle keď sa potrebujeme vyplakať, odmietajúc akékoľvek utešovanie alebo pomoc. Mať ten svoj slzavý kút, prečistiť si dušu, pustiť von emócie. Je to dobrý pocit keď nás niekto drží za ruku. Nedohovára, neutišuje a predsa je pri nás. Je tu keď máme žiaľ, vždy pripravený pomôcť, je pri nás aj vtedy, keď sme šťastný a je šťastný s nami.

Čo by som každému priala v novom roku? Možno netradične, ale práve tú ruku o ktorú sa môžete oprieť, pri ktorej môžete plakať, smiať sa a ktorá bude vždy s vami a pre vás.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu