reklama

Čím to je?

Mala som aktívny víkend oba dni som si vyšla do prírody navôkol. Počasie bolo také pravé zimné, všade biely sneh a štípal mráz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Príroda aj v zime má svoje čaro. Cesta síce bola pokrytá roztápajúcim snehom, nejazdilo sa dobre, ale nikam som sa neponáhľala, tá krása okolo však stála za to.

Obrázok blogu

Sneh sa leskol ako keby bol postriebrený, nikde nikoho len nejaké zvieratko zanechalo svoju stopu v snehu.

Obrázok blogu

Pri jazierku rastú vŕby, na konároch sa im belela srieň.

Obrázok blogu

V okolí sú vysadené mohutné ihličňany. Potešil ma pohľad na ne.

Obrázok blogu

Ešte pár detailov som pofotila, modrá obloha sa menila na sivú.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Cestou som sa zastavila, v diaľke boli v ohrade dva koníky. Pekné zvieratá, len som mala ruky už skrehnuté nechcelo sa mi ísť k nim bližšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Dnes som sa vybrala do hory na takú štvorhodinovú nenáročnú túru. Počasie veľmi neprialo foteniu ale aj tak sa mi vydarilo pár záberov z cesty.

Obrázok blogu

Zastavila som sa aj pri vode, ľad vytvoril svoje neopakovateľné čipky.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na rieke plávali a lovili divé kačky.

Obrázok blogu

Bol to príjemný víkend. Čo som si za tieto dva dni všimla, že veľmi málo ľudí som stretla, hoci boli pekné víkendové dni. Aj tých detí so sánkami je podstatne menej ako bývalo kedysi. A snehuliaka som videla len jedného, aj to v blízkej dedinke. Čím to je?

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 079
  •  | 
  • Páči sa:  3 549x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu