reklama

To najcennejšie

Môj prvý deň keď sa vžívam do kože mierne postihnutého človeka. Mám odstavenú ľavú ruku, čo nie je až také zložité, nakoľko som praváčka. Dopredu som sa na tento svoj stav pripravila a nebude trvať dúfam dlho, tak som si myslela, že ma nič neprekvapí. Prekvapilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Idem do obchodu, musím dať drobné do košíka, opieram si peňaženku o seba, vyťahujem drobné, nemotorne ju vkladám do tašky naspäť. Pri pokladni podobný postup, ešte že sa predavačka zhovievavo usmievala. Tí netrpezlivejší za mnou už menej.

Ďalšia zábrana, dostať sa vôbec domov, kľučku pritiahnuť a odomykať naraz, ani som si nikdy neuvedomovala aké to môže byť zložité.

Zaujímavo sa s jednou rukou umýva aj riad, ale zvládla som to. Uvariť sa mi podarilo v predstihu aspoň na tri dni, lenže kompót k obedu sa mi už otvoriť nepodarilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz píšem ako ďateľ, na veľké písmená prepínam Caps Lock, občas ho zabudnem vrátiť do pôvodného stavu, všetko mi trvá predlho.

Milión maličkostí a to som si myslela že tú ľavú ruku až tak nepotrebujem. Núti ma to k zamysleniu sa nad handicapovanými ľuďmi, čo všetko musia prekonávať, o koľko viac úsilia vynakladať na všetko čo je pre zdravého človeka tak jednoduché. Oproti niektorým je tá moja odstavená ľavá ruka úplná maličkosť. Je to tak, kto nič také nezažil, nevie si to ani uvedomiť.

Veľa krát hazardujeme so svojim zdravím, mysliac si, že nám sa nič nemôže stať. Môže, až potom si človek uvedomí, že najcennejšie čo má je zdravie.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu