reklama

Hráli jsme kličkovanou,vždyť to znáš...

Dnešné ráno ma príjemne prekvapilo peknou námrazou. Vonku bolo jasno, bielo a vykúkalo slnko. Neskoro mi však došiel fakt, že musím ísť s autom. Časovo by som síce stíhala, až na to, že som nerátala s tým, že budem desať minút škriabať sklá, aby som aspoň ako tak cez ne videla. Zapnutím motora sa mi spúšťa aj prehrávač, tak som sa celkom v dobrej nálade pustila na cesty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Spieval mi Dalibor Janda...hráli jsme kličkovanou vždyť to znáš... a ja som kličkovala medzi jednotlivými výtlkmi na ceste, keď nebolo vyhnutia, tak som si vybrala aspoň ten plytkejší. Že by ma ten cestný slalom obzvlášť bavil, to sa povedať síce nedá, ale bez väčšej ujmy som prišla do cieľa.

Ďalej som odkličkovala na hlavnú poštu, už mi vyspevoval .... říkal jsi hurikán, rýchly jak blesk.... Skôr by mi však mal predspievať o slimákovi, aspoň takým tempom som sa na tej pošte posúvala z posledného miesta smerom k okienku. Pošta veľká, okienok tiež dosť, len prevažná väčšina, neviem z akých dôvodov, zatvorená.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Postupne som sa však prepracovala k pracovníčke, potrebovala som len dve veci, vyzdvihnúť zásielku a podať jeden doporučený list.

K tej mojej zásielke som sa dopracovala tiež až po kontakte s odosielateľom, žiadne oznámenie o uložení zásielky, nič som do svojej schránky nedostala. Ešte že bol odosielateľ seriózny a poslal mi podacie číslo po urgencii inak by sa pani na pošte ani neunúvala niečo hľadať.

Keď som sa spýtala na dôvod prečo mi neoznámili, že u nich mám uloženú zásielku, pohľad na pracovníčku za okienkom mi pripomenul seriál „Padla z oblakov" pri platení za doporučený list som zas ja mala v očiach úžas ako Alenka z ríše divov. Ceny neskutočné a ich služby tiež.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žít jako kaskadér.... pri tejto pesničke som si to zas odkličkovala domov. Staré, ale pekné piesne.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu