reklama

Dnešný deň

Niekedy nevnímam aký je deň, občas mi ujdú sviatky priateľov či rodiny, čo ma neskôr veľmi mrzí. O to viac som sa dnes ráno potešila virtuálnej pohľadnici, s pekným prianím k MDŽ. Bolo to veľmi milé a hneď bol môj deň krajší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ďalšie prekvapenie, darovaná ružička ma čakala v jednom obchodnom reťazci.

Neuznávam veľmi podobné sviatky, či to je MDŽ alebo Valentína, veď prejaviť úctu, alebo záujem o toho druhého by sme mali každý deň, k tomu nepotrebujeme deň na to určený, ale aj napriek tomu to bolo veľmi milé.

Spomínam si na roky minulé, na tie veľkolepé oslavy žien, ktoré hlavne slávili muži. V práci sme dostali vždy nejakú drobnosť, raz to boli uteráky, inokedy posteľné plachty, alebo obrus.

Veľká fabrika, veľa žien a darčeky väčšinou v rovnakej farbe. Jeden rok sme dostali nákupné tašky, tuším bolo na výber z troch farieb. Podľa tých tašiek bolo vidieť, že väčšina žien v meste je zamestnaná u tohto kľúčového zamestnávateľa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pracovalo sa od rána od šiestej do štrnástej hodiny a moja cesta zo zamestnania najprv smerovala do potravín. Na odkladanie tašiek slúžil taký dlhý pult. Nákup som vložila do tašky a išla som domov. Samozrejme kľúče od bytu som mala v taške, tak som sa k nim chcela dobojovať, miesto kľúčov od bytu som však zachytila niečo vlhké. Zarazilo ma to, povykladala som pred dverami nákup a v taške bol aj kus mäsa ktorý mi nepatril. Zhrozila som sa.

Rýchlo som sa s taškou vrátila do neďalekých potravín. Našťastie ešte tam bola pani ktorej nákup patril. Tá dôrazným hlasom na celú predajňu sypala vulgárne tituly na zlodejku. S malou dušičkou som podišla k nej, priznala som sa, že som ten jej nákup zobrala ja. Onemela úžasom, rýchlo som jej vrazila tašku do rúk, pohľadala som si svoju a vytratila som sa ako myška z predajne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj toto sú spomienky na MDŽ ale tie dnešné sú mi milšie.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 076
  •  | 
  • Páči sa:  3 535x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu