reklama

Za zelenou...

Minulý víkend to už vyzeralo že prichádza očakávaná jar. Príroda sa pomaličky prebúdzala, snehu už v nižších polohách nebolo. Prezerala som archívne fotky z minulých rokov, jarné kvietky, sviežu zeleň stromov. Ale zima ešte z posledných síl riadne zaútočila...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

U nás sa tiež ochladilo, ale okrem silného vetra, snehového poprašku sa žiadna kalamita nekonala. Dnešný deň bol dokonca aj slnečný, tak som ho využila.

Chcela som sa pozrieť na viac miest po okolí a vidieť konečne po dlhej zime aj zeleň.

Obrázok blogu

Na poli neďaleko cesty sa páslo stádo srniek tak som sa rozhodla ísť popod horu a skúsiť ich odfotiť.

Obrázok blogu

Pole bolo mierne blatisté ale to ma neodradilo, pokračovala som okrajom lesa k miestu kde som z cesty videla srnky.

Obrázok blogu


V tom sa z diaľky začal približovať postrekujúci traktor a bolo po radosti, vyplašil srnky a aj ja som sa pratala z poľa keď som videla ako ďaleko vietor odfukuje ten postrek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Darmo, sobota, nesobota, na poliach sa pracuje vtedy, keď je priaznivé počasie. Škoda, ale zas nie je všetkým dňom koniec.

Tak som išla ďalej cez hory. Na ceste výtlky rôznych tvarov a hĺbok, prepadávajúca sa cesta, ale aj tak som urobila pár záberov.

Obrázok blogu

Vyššie v horách bol ešte sneh, ale už ani tu dúfam dlho nevydrží

Obrázok blogu


Ako som schádzala do nižších polôh bolo ho menej a menej.

Obrázok blogu

Zastavila som pri ceste a pofotila zelenajúce sa polia. Takto vyzerá skorá jar.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Konečne niečo farebné, zeleň a zemité farby. Keby som nebola skrehnutá, tak určite tam zostanem dlhšie. Ešte pár fotiek a idem ďalej.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ešte síce žiadne jarné kvietky neboli, stromy sú bez listov, ale tá zeleň je už predzvesťou jari, a sú to pekné pohľady.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 076
  •  | 
  • Páči sa:  3 534x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu