reklama

Jarno.zimná

Predlžený víkend končí, za tie štyri dni sa vystriedalo slnko, dážď ale aj sneh.  Dnes som si urobila pár hodín voľna pre seba, prešla som sa po neďalekom okolí. Voda v rieke dosť stúpla, na cestách boli zostatky blata, ktoré včera stekalo z polí. Je akýsi divný rok...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A to nielen v počasí ale celkovo vo všetkom, v spoločnosti, či vo vzťahoch. Všetci sme akýsi ukrivdení, vypätí a nervózni. Či už čítam aktuálne správy, alebo počúvam svoje okolie, všade a vo všetkom vládne negativizmus. Krádeže, vraždy, havárie, podvody. A to politické dianie radšej obídem. Krízové scenáre a vykresľovanie čiernej budúcnosti neberiem, ani rôzne chytračenie, svoj dnešok a zajtrajšok si nechávam vo vlastnej réžii.

A môj dnešný scenár.

Išla som pozrieť kačky či sa už vrátili zo zimoviska do záhrady kaštieľa. Boli tam zatiaľ iba dve, nechcelo sa im fotiť, snažili sa zdržiavať mimo dosah môjho fotoaparátu. Nevadí, vŕba pri brehu rozvodneného potôčika ožíva, mala ako keby zatiahnutú zlatú oponu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Na drevenom mostíku ešte boli pozostatky večerného sneženia, ale neskorší dážď stopil väčšinu snehu. Zem je už premáčaná od toľkých zrážok a aj tento malý potôčik čo preteká cez park je mútny a je v nej raz toľko vody ako býva inokedy.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Nakoniec som aj kačky ukecala kúskom chleba, nesmelo a váhavo k nemu priplávali.

Obrázok blogu

Ešte jeden obrázok a idem ďalej.

Obrázok blogu

V tráve som našla prvú sedmikrásku, neklamný znak, že je tu jar.

Obrázok blogu

Mám jeden terén kde rada chodím fotiť, polia ktoré sa krásne vlnia. Slnko ako na potvoru sa schovávalo za mraky ale aj tak ma od môjho úmyslu neodradilo.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Snehový poprašok sa vynímal na sviežej zeleni fascinujúca je aj tá rôznofarebnosť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


Po ceste už bolo viac snehu, čo je dané aj vyššou polohou.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Čím som išla vyššie tak toho snehu bolo viac.

Obrázok blogu

A zas smerom nadol ho ubúdalo, zazeleňala sa tráva a kvitnú baburiatka, krátky ale pekný výlet kontrastov jari a zimy.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu