reklama

Podnikanie na slovenský spôsob

Práce je málo, sťažujú si podnikatelia. Sú spoločnosti, ktorým sa darí, majú svojich stálych zákazníkov. Ale... nič nie je na večné časy, čo je dnes, nemusí byť ešte zajtra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Napriek tomu ako keby sme si ju od seba odháňali. Malé množstvo? Nezaujímavé, my predsa robíme vo veľkom, dnes, zajtra... Nemysliac do budúcna, že práve z toho malého množstva tovaru sa môže, aj keď nemusí, časom vyvinúť veľká zákazka. Že aj tá malá ryba je rybou.

Dodacie časy? Neskutočne dlhé, chceš málo? Počkaj si, kým dokončím svoje veľdielo. Nie nadarmo sa hovorí, že kto si neváži málo, veľa si nezaslúži.

O to viac ma milo prekvapila jedna nemenovaná spoločnosť z Bernolákova. Ich profesionálny prístup a ochota. Nielen predať, ale aj ponúknuť rôzne alternatívy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslím si, že s týmto prístupom nebudú mať problém so znižovaním výroby, s prepúšťaním, chovajú sa tak ako by sa mal chovať podnikateľ.

Jasné že nehádžem všetkých do jedného vreca, len porovnávam prístup k práci. Niekedy mám pocit, že niektorým už sláva stúpla do hlavy, ich komunikácia s potenciálnym odberateľom je na úrovni nie seberovného partnera, ale nadriadeného s podriadeným.

Bohužiaľ aj toto je podnikanie na slovenský spôsob

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 077
  •  | 
  • Páči sa:  3 546x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu