reklama

Kde bolo, tam bolo...

Niekedy dostanem chuť aj na tie „nezdravé“ raňajky. Napríklad usmažím si plátky slaniny, k tomu volské oko, dnes moje chuťové bunky potvrdili tento skvelý výber. Veď aj v pekle sú raz hody, nie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Slaninka nakrájaná, panvica správne rozohriata a ide sa na to. Nastáva prskanie na všetky strany, pokiaľ je slaninka správne prepečená, do chrumkava, zostala z nej asi tak polovica. Nehovoriac o tom, že okolie varnej dosky bude vyžadovať údržbu.

Ešte si urobím volské oko. Aspoň že sa vajíčko nedá nastaviť vodou, je síce od vystresovanej sliepky, ale je to pravé nefalšované vajce.

Nakrájam si paradajky ktoré síce tvarom a farbou zodpovedajú tejto zelenine, ale kdeže je tá chuť paradajok, stratila sa v nenávratno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nalejem si pohár mlieka, ako ku každým raňajkám, ani toto by som už nenazvala mliekom.

K tomu krajec ľahučkého chleba ako pierko a hodovanie môže začať.

Premýšľam nad tými svojimi raňajkami aké to bolo keď....

Slanina sa pri smažení vytápala, paradajky mali skvelú chuť. Keď som zjedla krajec chleba nemala som pocit že hryziem do vzduchoprázdna a jediným stresom sliepok bolo to, či ich dobehne kohút, z mlieka som robievala tvaroh.

Keby som o tom hovorila svojim vnúčatám zrejme by som ten popis musela začať ako rozprávku, kde bolo tam bolo...

Po raňajkách preštudujem letáky čo všetko markety ponúkajú za skvelé, bezkonkurenčné ceny a v „jedinečnej, super kvalite“.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 076
  •  | 
  • Páči sa:  3 535x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu