reklama

Parkom v daždi

Prší, prší, len sa leje.... Spieva sa v jednej detskej piesni, je to však aj realita dnešných dní. Na horách sneh, v nižších polohách dážď. Aj keď nemáme slnečné babie leto, aj upršaný deň má svoje čaro.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Bol zamračený deň, ale neodolala som prechádzke v parku.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Listy sa sfarbujú a niektoré stromy sú už bez lístia.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Park nie je veľký ale je tu jazierko s kačkami, ktoré už vôbec nie sú plaché, čakajú na krmenie. Teraz však obídu naprázdno, zastavila som sa tu neplánovane.

Obrázok blogu

Spustil sa dážď ale kačiciam to vôbec nevadí.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Listy veľkého platana má chránili pred dažďom.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ako dážď prišiel, tak aj odišiel a kačky si plávali po jazierku ďalej.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Kačka zvýšeným hlasom dohovárala káčerovi, niečo sa jej nepáčilo.

Obrázok blogu

Obloha sa vyjasnila do modra.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Divé hrozno oživilo žlto, zelené pohľady.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Po daždi zostali len kvapky, ako drobné perličky na listoch.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu