reklama

Ako na Nový rok...

Dodržiavam už deviaty rok takú moju, malú tradíciu. Keď poprajem rodine, priateľom a známym šťastný nový rok, tak idem na krátku prechádzku. Vždy je to rovnaké miesto, ku kaplnke Jána Nepomuckého na Vrchhore.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Väčšinou na Nový rok nestretávam tu cestou nikoho, alebo až keď sa vraciam už naspäť. Vedie sem príjemná lesná cestička všade navôkol je ticho, pokoj. Zvyknem v kaplnke zapáliť kahanec pre mojich blízkych ktorí odišli a vraciam sa domov, pripravená na nové výzvy, plnenie si svojich plánov a snov. Je to pre mňa taká symbolická rozlúčka so starým rokov a vítanie nového.

Sviatky neboli zasnežené, hoci najradšej mám práve tú belostnú čistotu, keď je napadnutý sneh. Tak som si dnes zopakovala svoju novoročnú prechádzku.Snehu je tak akurát, svieti zubaté slnko, a je riadny mráz.Škoda by bolo nevyužiť a neodfotiť tieňovaný les, jagajúce kryštáliky snehu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Pred týždňom les pripomínal neskorú jeseň.

Obrázok blogu

Toto je už pravá zima.

Obrázok blogu

Prichystané drevo zostalo v lese, navôkol tiež bola ťažba...

Obrázok blogu

Výhľadov do okolia je len zopár.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

V pruhovanom lese mimo chodníka prebehla len lesná zver.

Obrázok blogu

Môj cieľ je na dohľad.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Zbytky chátrajúceho barokového kostola.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Cestou späť fotografujem už menej, schovávam pod bundu fotoaparát a skrehnuté ruky do vrecka, občas ale tým tieňom neodolám.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

A niečo tu po sebe zanechávam, pokiaľ nepríde odmäk alebo nezapadne snehom... srdce pre hory.

Obrázok blogu


 

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu