reklama

Domov...

Domov to je tvoja otčina, kde sa celý tvoj život začína. Domov je miesto, kde ťa stále niekto čaká. Domov sú dlane, do ktorých môžeš plakať. Domov je miesto, kde sa môžeš vracať. /Urývok z básne neznámej autorky Gaby/

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Som šťastná, že sa ešte mám kde vracať... Nie je to kraj ktorý ovplýva prírodnými krásami, rovina, šíre polia, ale je to kraj môjho detstva, mojich spomienok...

Len modrá a zelená...

Obrázok blogu

Ešte nová sejba nevzišla, pole zdobí zbytok vlaňajšej sejby.

Obrázok blogu

Vetrolamy, ako dieťa som tak rada posedávala v ich tieni. Nie nebola som na poli za zábavou, motyka bola mojim spoločníkom. Dlhé nekonečné rady kukurice, repy či slnečnice. Dostala som svoj rad, ale otecko mi občas pomohol keď som zaostávala... Tie stromy to bola moja spása, koniec radu, oddych a zas späť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Repka sa kedysi nepestovala, teraz jej je všade hojne, žlté kvety skrášlia jarnú zeleň okolitých polí.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Potôčik ktorý bol kedysi vyčistený, ako deti sme ho preskakovali.

Obrázok blogu

V dialke dedinka a hory ktoré ma vždy lákali.

Obrázok blogu

Rybník za dedinou, aj ten som bola pozrieť, stromy už narásli navôkol, vrhali príjemný tieň.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pár krát sme sa tu boli kúpať, ešte dodnes si pamätám na to nepríjemné bahno pod nohami... Dnes mi je ten rybník vzácny...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Sedím v tráve, spomínam. Navôkol sa ozýva spev vtákov, sú neposedný, nechcú sa fotografovať.

Obrázok blogu

Užovka si potichu pláva na kraji...

Obrázok blogu

Ani žabka dlho neposedí.

Obrázok blogu

Obídem rybník dokola, púpavy na lúke už tiež odkvitajú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pohľad späť, ja sa zas raz vrátim, ale teraz už musím ísť, slnko za chvíľu zapadne a čaká ma ešte dlhá cesta. Dovidenia, rodný môj kraj.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu