reklama

1 Lloret de Mar - cesta

Keď som dostala ponuku ísť na dovolenku do Španielska ani chvíľu som nezaváhala, veď hovorí sa, že kto zaváha nežerie, teda v tomto prípade nedovolenkuje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Španielsko, mesto Lloret De Mar, nič mi to dovtedy nehovorilo, na dovolenky k moru pre mňa bolo číslom jedna Grécko, aj keď som časom upustila aj od tejto destinácie túlala som sa skôr po Slovensku.

11 dní, hm, čo keď to tam nebude ono, budem sa nudiť a pražiť sa na slnku? Uvidím aké sú možnosti a čo nového ma tam čaká.

Nastal deň „D“ odlet ráno z letiska M.R.Štefánika samozrejme spoločnosťou Ryanair /je najlacnejšia/. S letmi už mám skúsenosti, tak by ma nemalo nič prekvapiť. Strach nemám, pri páde lietadla je to na istotu J.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslela som si, že cestou v lietadle si podriemem, teda ako vždy keď cestujem ale... Človek mieni a pani ukecaná sediaca za mnou mení, no nedalo sa. Svojim piskľavým hlasom informovala svoje spolusediace ale zrejme aj celé lietadlo kde pôjde, kde bola, čo robila, čo vybavila, skratka všade bola, všetko vie, no Truhlík. Ale prečo o tom má vedieť minimálne polovica osadenstva to teda neviem.

Občas ju však prerušila super rýchla španielčina kapitána, aj on mal taký divný hlas nekľudný, alebo ja mám divné ucho? Zo spania nebolo nič, tak som občas niečo pofotila ale zrejme v lietadle sa z vonka okná neumývajú tak ani tie fotografie nie sú nič moc. Krídlo mi zavadzalo pri fotení ale inak som bola rada že tam celý čas bolo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Je zaujímavé vidieť z výšky aký je ten svet maličký. Veľhory sú len akoby kopčeky medzi ktorými v dolinách prechádza úzka cesta. Ktovie aké by to bolo na ich vrchole, či sa tam dá aj dostať, v mojom prípade zrejme už nie...

Polia, sú ako skladačka lego, v rôznych farbách podľa toho čo je na nich vysiate medzi nimi rady stromov ako lemovanie. Škoda že sa nedalo fotiť čistejšie ale aj tieto pohľady ma potešili.

Na okne sa začali vytvárať vo vyšších výškach námrazy, nevyzeralo to dobre, na prvý pohľad ako keby bolo okno popraskané. Keď sme však zišli do menšej výšky tak sa roztápali a postupne zmizli.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už vieme že máme meškanie, z letiska z Girony ide ďalší autobus na miesto činu až o dve hodiny, ale nie je kam sa ponáhľať mám k dispozícii 11 dní. Do mora už nespadneme začíname nadlietať na letisko.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Konečne sme úspešne pristali, ľudia tlieskali pilotovi až som sa bála, že to bude chcieť pre veľký úspech zopakovať lebo to jeho pristávanie až také hladké nebolo, skôr som mala pocit že pristáva na oráčine a neskoro brzdí a naberie budovu letiska, ale podarilo sa a ten potlesk si zaslúžil. Ľuďom odľahlo a zrejme aj pilotovi

Obrázok blogu

Z letiska sme si to nasmerovali rovno k autobusu na informaciach nám síce povedali čas odchodu autobusu, ale na počudovanie naše, zrejme aj informátorky prifrčal autobus o hodinu skôr, ale že vraj je to v Španielsku normálne že sa nič nedodržiava, ako aj zákaz fajčenia na nástupišti vyvesený nad popolníkom s pieskom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zrejme to tu bude zaujímavé, už sa teším.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu