reklama

4 Lloret de Mar - kultúra

Platja de Lloret - pláž je najväčšia, nachádza sa centrálnej časti mesta. Pozdlž pláže je krásna antuková promenáda, rad hotelov, obchodov a tiež sú tu významné budovy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jednou z nich je aj budova radnice, ktorý je súčasťou súpisu architektonického dedičstva Katalánska.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pred radnicou a tiež na antukovej pasáži ako aj v meste sa konajú rôzne oslavy, vystúpenia a koncerty. A tých je tu veru dosť, tanečné vystúpenia, spevokoly z rôznych kútov sveta a tiež rôznych vekových kategórií, ako aj sviatky ohňa či ako by som to nazvala, ohňový sprievod.

Turisti už väčšinou fotia mobilmi tak mi v záberoch tie svietiace mobily a rôzne selfie tyče dosť zavadzali /priznám sa tie palice by som im najradšej ulomila/.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Snažila som sa preto prepracovať do prvých radov divákov aby som čosi bez tých výdobytkov techniky aj nafotila. Nie vždy sa mi to však podarilo ale aj tak pár fotografií bez tyčí sa podarilo aj keď kvalita nie je veľmi dobrá, nebol na lepšie nastavenie priestor ani čas.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na vystúpení speváckych zborov rôznych štátov mala najväčšie zastúpenie Čína teda ani nie je divu, je to najľudnatejšia krajina.

Obrázok blogu

Spevácky zbor z Latinskej Ameriky predviedol okrem spevu aj radosť z pohybu za zvukov bonga.

Obrázok blogu

 Vystúpenie ruskej tanečnej školy ma tiež zaujalo, tu som sa nepresadila v tlačenici tak mám aj málo vydarených fotografií.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Na moje prekvapenie, vystúpenie nemalo konzervatívny charakter a mládež sa odviazala.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Úžasným zážitkom boli aj country tance ktoré však neboli organizované, ani nacvičené, mohol sa zapojiť hocikto kto ovládal kroky. Väčšinou však tancovali domáci, starí i mladí obutý do typických kovbojských čižiem, s klobúkom alebo aj v civile.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Bubnujúci mladí ľudia, začínajú „slávnosti ohňa“ a to si nikto nechcel nechať ujsť.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Bubnový sprievod pokračoval s pred radnice po antukovej promenáde aby sa neskôr vracal za prskania ohňa späť. Ulica zhasla vynikal len zvuk bubnov, oheň, nuž bola tlačenica, dym. Divím sa že pri tom chaose sa nič vážne nestalo aj keď navôkol boli hasiči, policajti nemuseli zasahovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu