reklama

8 Lloret de Mar - Gardens de Santa Clotilde

Gardens de Santa Clotilde  - je to nádherná záhrada na vrchole útesu s výhľadmi na Costa Brava a pláže Lloret de Mar.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Na rozlohe 26 830 m2 je svieža zeleň ktorá kontrastuje slnkom vysušenému okoliu, stromy, kvety, sochy. Záhrada je stavaná v duchu talianského renesančného štýlu

Záhradu navrhol mladý architekt Nicolau Rubio i Tuduri. Ten rozhodol že v záhrade budú vysadené pôvodné stredomorské druhy drevín hlavne cyprusy a cédre.

Pozdlž celej trasy chodníkov sú umiestnené sochy a tiež lavičky na oddych.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ani sa mi nechcelo odísť z tej oázy zelene a chládku, cestičkou zo záhrady ma čakalo osvieženie ako aj tú zeleň navôkol...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 079
  •  | 
  • Páči sa:  3 553x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu