reklama

Zimná Solka

Hovorí sa, že ak nepríde hora k Mohamedovi, ide Mohamed k hore. To platí aj v mojom prípade, keď som chcela fotografovať zimnú krajinu, musela som sa vybrať za snehom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Kalvária Solka – také moje „kultové miesto“, rada sem chodím v každom ročnom období a vždy ma očarí. Nie je veľká, nie je tak ospevovaná ako niektoré iné, z môjho pohľadu je však najkrajšia akú som kedy navštívila, vždy tu nachádzam taký pokoj a čas na rozjímanie.

Kalvária sa nachádza na menšom kopčeku Galgenberg mimo hlavnej cesty, medzi Nitrianskym Pravnom a jeho časťou Solka. Tvorí ju súbor 27 sakrálnych stavieb v štýle neogotiky.

O kalvárii som popísala v blogu https://simunekova.blog.sme.sk/c/367245/kalvaria-solka.html Predmetný blog bol z jesenného obdobia, dnes to bude o zimných fotografiach kalvárie a okolia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zasneženou cestou ku kalvárii.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Dolný kostol.

Obrázok blogu

Mierne serpentíny a jednotlivé kaplnky.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Horný kostol.

Obrázok blogu

Výhľad na Nitrianske Pravno.

Obrázok blogu

Zdobené ľadom.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu