reklama

Lúčenie...

Šum vetra, padajúce lístie... zimný čas prichádza. Pár posledných listov sa drží  konárov... ešte nie, ešte nechceme odísť. Ale nadišiel čas, čas lúčenia, vietor odvieva listy a ich tajomstvá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Šuchot listov pod mojimi nohami, ovieva ma vetrík studený, fotím pár tých posledných.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Strom vystiera svoje konáre do výšin, vzdáva sa ... zima prichádza.

Obrázok blogu

 Utopená jeseň, čas tvojho kraľovania končí... Tak zas o rok...

Obrázok blogu

 Už zostaneš len v snoch...

Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu