reklama

Ako na Nový rok... Prianie

Hovorí sa, že ako na Nový rok, tak po celý rok. Nemusí to byť však vždy tak, niekedy okolnosti prinútia porušiť tradície a zvyky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

To sa mi stalo aj tento rok, hoci prvý novoročný deň som už desať rokov dodržiavala takú svoju tradíciu krátkej prechádzky na neďalekú Vrch horu.

Tento rok mi to síce nevyšlo v tomto termíne, ale až dnes na trojkráľový sviatok. Cestou zasneženým lesom som v myšlienkach bilancovala, spomínala na dobré aj zlé čo ma stretlo. Sú tomu práve tri roky čo som mala nehodu práve na mojich túlačkách. Avšak všetko to zlé, bolo na niečo dobré. 

Milo ma prekvapili neznámi ľudia, ktorí mi pomohli, na druhej strane zas som spoznala charakter niektorých mojich blízkych ktorí ma „hodili cez palubu“, mysliac si, že to snáď už nerozchodím a to práve vtedy, keď som ich najviac potrebovala. Je to naozaj pravdivé príslovie :“ V núdzi poznáš priateľa.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže som to do pol roka rozchodila, možno výkony nemám také ako predtým, ale aj takáto skúsenosť má svoje pozitívum. Rozchodila som aj podrazy, to mi trvalo dlhšie, keby som to celé mala zhrnúť tak som spokojná a vyrovnaná so všetkým.

Nedávam si žiadne novoročné predsavzatia, keď človek chce niečo dokázať nepotrebuje k tomu žiaden dátum. Áno, tiež mám svoje sny a plány, poznám svoje kapacity, mojou výhodou je aj to, že nič mi nebráni ich aj uskutočňovať, dnes, zajtra, kedy chcem a to je veľmi oslobodzujúce.

Stačí k tomu pevná vôľa a zdravie.

A hlavne to zdravie vám všetkým do Nového roka prajem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, snehu je teraz zrejme na okolí všade dosť, ale pár fotografií z mojej novoročnej tradície prikladám.

Zasnežená lesná cestička od parkoviska pri hlavnej ceste smerom ku kaplnke ktorá je nateraz mojim cieľom.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Kráča sa príjemne, snehu je tak do 20 cm a stále jemne padá. Je krásne bielo, čisto a ticho. Zimne zdobený les.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

V lese nie som sama, je tu aj strážca, snehuliak.

Obrázok blogu

Aj horár môže byť zamilovaný, tak som tiež pridala srdiečko ale do snehu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Blížim sa k cieľu.

Na Vrch Hore sa nachádzajú zrúcaniny renesančného kostola z r. 1713 a baroková kaplnka sv. Jána Nepomuckého z r. 1740. Ešte pár fotografií, a čaká ma cesta späť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu