reklama

V rozprávkovej krajine - Kľak

Konečne sa počasie umúdrilo, neprší, nesneží, ba ani vietor neduje. Mňa už dlho „svrbia päty“, niekde vypadnúť a poobzerať sa po krásach zimnej prírody.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

V zime experimentovať s novými neprebádanými pohoriami nechcem, predsa len mám pud sebazáchovy, tak voľba padla na moju srdcovku, Kľak.

Bola som tam už mnohokrát a nikdy to nie je rovnaké, nebolo to ani tento krát.

Bolo všetko po čom som túžila. Krásne snehobielo. Inovať na konároch stromov a kríkoch, inverzia ako aj ďaleké výhľady. Skratka krásny zážitok na mojom obľúbenom kopci.

Tento kopec ma dokáže vždy niečím prekvapiť. Už som o ňom písala mnohokrát, ešte viac krát som bola na ňom, tak len pár slovami ho pripomeniem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kľak (1352 m.) je výhľadovým kopcom ktorý je súčasťou Lúčanskej Malej Fatry, jeho charakteristický nos sa týči nad Fačkovským sedlom, je jedným z kopcov ktoré si nikdy nepomýlim, práve pre jeho charakteristický tkz. „nos“.

Zo skalného masívu Kľaku je 360 stupňový výhľad do ďalekého okolia ktorý láka sem turistov. Ešte sa mi za celý čas nestalo, aby som cestou hore či dolu nikoho nestretla.

Poldňový výlet na Kľak je vhodný aj pre deti, hlavne keď človek vie že stíha a nemusí sa ponáhľať, tiež pre štvornohých miláčikov ktorých tu tiež stretávam.

Teraz cez zimu je ten Kľak rozprávkový, ako z Mrázika veď posúďte.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Bonus navyše, vidmo, síce malé ale predsa len bolo.

Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu