reklama

Foto čriepky z roku 2018

Síce rok 2018 už je dávnejšie za nami, ale ja som svoj fotografický rok uzavrela až v týchto dňoch aby som uvolnila priestor pre rok 2019.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Na moje fotografie som raz v diskusii dostala otázku, či by som ich ako obraz zavesila na stenu. Tak som z nich pár vybrala a skúsila, ako by vyzerali tieto fotografie v ráme. Priznám sa, nie všetky by som si vedela predstaviť mať zavesené, ale pár by sa z nich aj našlo.

Nie, nie som umeleckým fotografom, ba neviem či vôbec môžem napísať že som fotograf. Ja fotografujem len niektoré momenty z mojich túlačiek na turistike. Nevyberám si turistiku podľa toho, či bude slnečno alebo nie, čo sa týka počasia je pre mňa rozhodujúce to, aby nepršalo alebo nebola fujavica. Na čakanie vhodného svetla či fotografovanie s rôznymi nastavovaniami nemám čas, takže niečo sa mi vydarí viac a niečo menej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Východy slnka sa mi v teréne málokedy podaria, pri západe sa už snažím byť už v civilizácii. Odkedy však fotografujem, tak sa na svet dívam inými očami, vidím detaily ktoré som si predtým nevšímala, mám radosť z každého pekného výhľadu alebo prírodného úkaz ktorý sa mi podarí zvečniť.

Pre mňa sú fotografie pamiatkou na miesta ktoré som navštívila, pri ich pozeraní si tieto miesta vybavujem a na niektoré sa aj rada vraciam, zas inokedy, v inom ročnom období. Nikdy som sa nesnažila niekoho s mojimi fotografiami prekonávať a nemám žiadne ambície. Mne stačí keď mám z fotografovania radosť, sú mojou spomienkou a keď sa niekomu páčia tak ma to poteší a keď niekomu nie, je to jeho uhol pohľadu a tú moju radosť z nich to nepokazí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Páčia sa mi aj impresie, nie sú výtvorom photoshopu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Kvety, to sú moje obľúbené.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Mala som vyhliadnutý jeden strom ktorý som chcela nafotiť v každom ročnom období. Bol taký zvláštny. Na jeseň som ho však už nenašla, bol spílený. Tak som sa s fotografiou pohrala trochu vo photoshope, ako aj s ďalšími, to sú také tie moje hrátky. Neviem či ich nazvať ešte fotografiami aj keď ich základ tvoria.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu