reklama

Okolie vodného diela Žilina

Ranná hustá hmla ma cestou prekvapila. Bol to závažný dôvod na zmenu dnešného plánu. Náhradnou alternatívou bola rozhľadňa v Mojši, prechádzka po okolí, bola to dobrá voľba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Hmlisté ráno.

Obrázok blogu

Prichádzam k vodnému dielu Žilina, upútala ma kaplnka s malou krížovou cestou. Popri nej rastú veľké lipy.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Most pre peších ponad vodné dielo.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Z počasia je jasné že veľké výhľady nebudú, tak som sa rozhodla že sa prejdem po hrádzi smerom na Strečno.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pri hrádzi sa buduje zrejme reštaurácia v tvare trupu lode. Pohľad na Mojš.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Hrádzu využívajú cyklisti, korčuliari a samozrejme aj peší turisti. Napriek počasiu som ich stretla dosť.

Obrázok blogu

Ďalší most a z diaľky sa ozýva niečo ako hrmot prichádzajúceho vlaku, myslela som si, že je to železničný most. Ale nie, je to vlastne pásový dopravník pre vápenku vo Varíne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na opačnej strane Váhu sa nachádza hrad Strečno v hmle vidieť jej obrysy, ale už miestami aj modrú oblohu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Vyplašila som svojou prítomnosťou aj divé húsky, už som ich dávno nikde nevidela.

Obrázok blogu

Cestou späť sa vyjasnilo, svieti slnko, je modrá obloha a z toho hmlistého rána je krásny jasný deň.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Je to pekné miesto na aktívny oddych, aj keď hmla má svoje čaro, na tieto miesta sa ešte určite v budúcnosti vrátim.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 076
  •  | 
  • Páči sa:  3 534x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu