reklama

Vodná nádrž Prusy

Neďaleko mesta Bánovce nad Bebravou sa nachádza vodná nádrž Prusy. Medzi daždivými dňami sa vyskytol deň, ktorý bol celkom slnečný, tak som bola pozrieť okolie tejto nádrže.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Z mesta Bánovce nad Bebravou od železničnej stanice vedie žlté turistické značenie k vodnej nádrži. Aby som si skrátila cestu mestom, tak som išla len od termálneho kúpaliska, ktoré sa nachádza v mestskej časti Dubnička.

V okolí bolo mokro po vytrvalých dažďoch, medzi stromami preteká potok Dubnička, ktorý napĺňa nádrž.

cesta k vodnej nádrži
cesta k vodnej nádrži 
Obrázok blogu

Vodná nádrž Prusy je na rozlohe 38 ha, je obklopená pohoriami Považský Inovec a Strážovské vrchy. Vybudovaná bola v rokoch 1987-1988. Využíva sa na vodné športy a slúži ako kaprový lovný revír pre športových rybárov. Vodná nádrž a jej okolie je využívané na pešie prechádzky a turistiku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri tejto vodnej ploche sa celoročne zdržiavajú labute a kačky.

vodná nádrž Prusy
vodná nádrž Prusy 
chata na brehu nádrže
chata na brehu nádrže 
Obrázok blogu

Aj napriek blatistému terénu som sa rozhodla obísť okolo nádrže. Modrá obloha, krásne jesene sfarbené stromy, vidina labutí, neodolala som tomu a naozaj neľutujem. Veď posúďte.

Obrázok blogu
v diaľke mesto Bánovce nad Bebravou
v diaľke mesto Bánovce nad Bebravou 
chodníčkom okolo nádrže
chodníčkom okolo nádrže 
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
nesmelo vykúkala pod stromami, ale aj tak z nej už ktosi odhrýzol
nesmelo vykúkala pod stromami, ale aj tak z nej už ktosi odhrýzol 
Obrázok blogu
labute sa vždy držali v bezpečnej vzdialenosti
labute sa vždy držali v bezpečnej vzdialenosti 

Okolie nádrže

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na opačnej strane brehu je kamenistá cesta, touto sa vraciam späť.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Už len späť rovnakou trasou k termálnemu kúpalisku, obloha nadobúda šedú farbu, tak pridávam do kroku. Okolie vodnej nádrže je naozaj pekným miestom na prechádzku.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 064
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu