reklama

Otava 3

Blíži sa koniec roka, chceme alebo nechceme vždy tak bilancujeme ten odchádzajúci. Aký bol? Bude ten nový lepší, krajší?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (158)

Aj ja som sa trochu zamyslela nad týmto odchádzajúcim rokom. Čo mi dal? A čo vzal? Mám veľmi veľa spomienok z tohto roka.

Úžasné miesta ktoré som navštívila a bolo ich naozaj veľmi veľa, aj keď nie toľko, koľko by som možno chcela, ale som spokojná, ďakujem aj za to. Za to, že som sa z mojich túlačiek vždy zdravá vrátila. Tento rok mi aj počasie vyšlo, vždy mám obavy, aby sa nestrhla búrka a blesky. Nie nebojím sa ich, rada pozorujem to nebeské divadlo ale z bezpečia, spoza okna či prípadne z balkóna. Mám ešte veľa nespracovaných fotografií keď nimi prechádzam tak sa mi všetko pripomína...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nestihla som ich prebrať, zálohovať a zrejme ani to nestihnem tomto roku, nevadí, budem pri nich spomínať aj v tom roku budúcom.

Možno mi tento rok ubral trochu zo zdravia, ale keď nejde o život..., sú na tom aj ďaleko horšie ako ja. Vyrieši ich budúci rok? Uvidíme, aj tak bude ako má byť.

Boli krásne prázdninové mesiace s vnúčatami, už teraz sa vopred teším na to, čo spolu podnikneme na tie ďalšie. Dúfam, že na ne budú spomínať, aj keď ma už nebude.

Našla som tu dobrý kolektív slamožrútov, síce zo začiatku som im moc nerozumela, tá bernolákovčina či čo to bolo, dalo zabrať. Ale myslím si, že si už rozumieme a nie je to len tým jazykom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj som stratila jedného priateľa, bez upozornenia, náhle. Je mi za ním občas smutno v podvedomí čakám že ďalšie ráno nájdem zas od neho správu, hoci viem, že už žiadnu nenapíše. Na druhej strane aspoň netrpel dlho, veď aj život v ťažkých bolestiach je o ničom.

Tak by som to chcela aj ja, ale ešte nie... Síce o tom človek sám nerozhoduje.

Čo by som si želala ja v budúcom roku? Aby nebol horší ako ten odchádzajúci, lepší môže byť, to nejako vydržím. Aby nik z môjho okolia neodišiel ani čiastočne či navždy. Zdravie, to je to najdôležitejšie, všetko ostatné sa dá vyriešiť.

A čo prajem vám všetkým? To isté čo aj sebe a tiež nech sa vám vyplní všetko to, čo si vy samy sebe prajete.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu