reklama

Otava 4

Už pár dní máme rok 2020. Dávame si rôzne predsavzatia, ciele, ktoré viažeme k dátumu 1.1. Niečo z tých predsavzatí a cieľov sa môže splniť, to je pravda,  čo k tomu treba? Pevná vôľa a ísť za svojim.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (169)

Skôr sa však stane to, že po pár dňoch poľavíme v našom novoročnom úsilí a všetko sa vráti do zaužívaných starých koľají.

Ja si tie novoročné predsavzatia nedávam, áno, mám ciele, predstavy, čo by som chcela, ale neviažem ich na dátum. Realizovať môžem predsa teraz, hneď a nečakať na žiaden dátum.

Človek by mal poznať svoje vlastné nedostatky, klady a zápory. Niečo sa odstrániť, či mierne zredukovať, sa občas podarí. Ale nie všetko a úplne. Keď si stanovíme prehnané a nereálne ciele, neskôr sme sklamaný, že sa nám to nepodarilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tiež by som rada pochodila iné náročnejšie trasy. Vyšla na Gerlach, prešla najdlhšiu magistrálu na Slovensku Cestu hrdinov SNP, ktorá má dĺžku cez 750 km. Ale som realista, poznám svoje schopnosti, ktoré sú ovplyvnené vekom, zdravotným stavom a iným. Aj keby sa mi to páčilo, mojim cieľom tieto méty nebudú.

Ktosi múdry raz povedal že nie je dôležité zvíťaziť, ale zúčastniť sa. Aj tie malé úspechy sú úspechy. Takže nevíťazím, ale zúčastňujem sa, mojimi kratšími túlačkami a je mi na nich dobre.

Step by step, teda krok za krokom, k reálnym cieľom v roku 2020 prajem všetkým.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu