reklama

Otava 7.

Mohla som mať 1,8 miliona dolárov, vysoká výhra, ktorá ma však neoslovila. Nie je to prvý krát a mám ten pocit, že ani naposledy, keď ma, pre mňa neznáme spoločnosti, chceli potešiť závratnou sumou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (113)

Jednoznačne sú to podvodné emaily, k vyplateniu je nutné zadať svoje údaje vrátane platobnej karty. Nie, nie som taká naivná, aby som si myslela, že mi chce niekto poslať len tak túto sumu na účet. Len som sa tak zamyslela nad peniazmi, ich hodnotou pre mňa, sú všetko?

Nie, ale pre niekoho možno áno.

Dlhé mesiace čítame o kauze Kočner a spol. čo všetko dokázal pre peniaze a majetky. Klamať, podvádzať, vydierať, a vraždiť. Nie osobne, on si to zaplatil, cítil, že je v ohrození jeho majetok získaný podvodmi. Dlho si kupoval svoju beztrestnosť. Aj toto sa dá dosiahnuť za pomoci peňazí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dúfam, že dostane spolu so svojimi kumpánmi trest ktorý si zaslúži, aj keď z jeho pohľadu vidieť len aroganciu a žiadnu ľútosť. Žiadny trest však ľudský život nemôže nahradiť.

Tých rôznych „kauz“ je veľa, menších či väčších... Občas sa pozastavujem nad tým, kde tá naša mladá „demokracia“ speje? Veď až taká mladá už nie je, vyše tridsať rokov „trhového mechanizmu“ ktorí si viacerí vysvetľovali trhni, niečo pre seba, za každú cenu.

Zvolebnieva sa, milióny z rôznych zdrojov, na kampaň. Každá strana sa chce ukázať v tom najlepšom svetle, čo by oni pre ľudí urobili keby boli pri moci. Zatiaľ čo robia okrem ľúbivých šotov, videí, usmievajúcich sa predstaviteľov na bilbordoch? Prehadzujú hnoj... Kto s kým, kedy, aké má ten druhí majetky, z akých zdrojov... Tiež je to o moci peňazí, mne to už pripadá tak, že vy ste si už dosť nahrabali, teraz zas chceme my, naši ľudia....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Svet sužujú rôzne katastrofy, choroby, chudoba, vojnové konflikty... Toľko Jóbových zvestí, keď ich človek číta, či počuje a zamyslí sa nad všetkým, kde ľudstvo speje, kvôli čomu sa toto všetko deje? Za všetkým vidím moc peňazí, nie tých čo potrebuje bežný človek ku svojmu každodennému životu, bez nich sa žiť nedá.

Dá sa z tohto kolotoča uniknúť?

Ťažká téma, dala by sa rozvíjať do rôznych oblastí a smerov, zmenilo by to však niečo? Zmenilo by to človeka, ktorému alfou a omegou sú moc a peniaze? Asi nie...

Čo by som urobila s tými 1,8 miliónmi dolárov? Zrejme by som väčšinu rozdala, pár ľudí možno potešila, alebo naštartovala k lepšiemu, spokojnejšiemu životu. Aj keby boli reálne, ja ako osoba ich nepotrebujem. Ani s veľkou kopou peňazí nebudem mať dva žalúdky, nepotrebujem žiadnu vilu, či exkluzívne dovolenky, nebudem šťastnejšia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, že svojimi názormi nezmením svet, nezmením človeka, ale aspoň sa o to pokúšam, je nás viac?

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu