reklama

Návraty na Michalov vrch

Neďaleký Michalov vrch je vďačnou prechádzkovou trasou, vhodnou aj pre menšie deti. Výhodou je aj to, že väčšiu časť tvorí asfaltová lesná cesta, teda je vhodná aj pre detský kočiar.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Chodievam na toto miesto viac krát počas roka, naposledy som tu bola na Nový rok, čo som popísala v nasledujúcom blogu: https://simunekova.blog.sme.sk/c/524518/tip-na-vylet-michalov-vrch.html

Jarné obdobie je zas iné, kvitnú kvietky, stromy a kríky majú svetlo zelené listy, štebocú vtáci.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Mám také svoje miestečko mimo trasy, pristavím sa pri starých duboch.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Jeden z nich má ako keby okienko, čo vidieť cez dubové okno?

Obrázok blogu
Obrázok blogu

V okolí bola ťažba, dúfam len, že moje miestečko so starými dubmi zostane nepovšimnuté.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Vidieť, že na kaplnke sa naďalej pracuje už je omietnutá a začína sa s rekonštrukciou interieru.

Obrázok blogu

Starý kostol naďalej chátra, bude ho škoda, patrí k tomuto miestu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tu na tejto lúke, pri ruine kostola, sa končí asfaltovaná cesta, na Michalov vrch sa ide cez oplotenú zvernicu. Všade navôkol zeleň, rozkvitnuté drobné kvietky.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Po krátkom úseku stúpania prichádzam k vrcholovým bralám. Ich červenkastá farba je v kontraste s okolitou zeleňou.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Aj keď sa na tieto miesta často vraciam, nikdy to nie je rovnaké, ale vždy je tu krásne.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu