reklama

Sebechleby - Mladá Hora, upresnenie.

Asi každého z nás poteší spätná odozva na blog, ktorý sme tu uverejnili. Či je to kritická, alebo pochvalná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Kritika nás posúva vpred, snažíme sa zlepšiť, z tej pochvalnej má človek dobrý pocit že článok zaujal a rozširuje obzor čitateľa.

Nezvyknem písať v mojom blogu dlhé texty, skôr sú to strohé informácie o miestach ktoré som navštívila, prípadne opis trasy ako sa na jednotlivé miesta dostať. Upútavkou sú priložené fotografie z navštívených miest.

Na Slovensku máme veľa pekných pohorí, miest a dediniek, kultúrnych pamiatok, niektoré sú verejnosti viac známe a hojne navštevované, o niektorých pekných miestach sú len kusé informácie, niekedy aj nepresné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A práve na jednu nepresnosť v mojom blogu s názvom Sebechleby – Mladá Hora ma upozornil pán Husák. 

Na tom je však smutné to, že oficiálna stránka obce Sebechleby, okrem chabých informácií z histórie a súčasnosti tejto osady, poskytuje aj nepravdivý údaj o počte vinných pivníc v tejto osade.

Preto by som chcela predmetnú nezrovnalosť týmto napraviť, podľa informácií pána Jozefa Husáka je počet tufových pivníc podstatne väčší je ich 126 a tie má aj zdokumentované.

Z jeho dovolením uvádzam aj fotografie z Mladej Hory a okolia ktoré mi zaslal.

Obrázok blogu
(zdroj: Jozef Husák)
Obrázok blogu
(zdroj: Jozef Husák)
Obrázok blogu
(zdroj: Jozef Husák)
Obrázok blogu
(zdroj: Jozef Husák)
Obrázok blogu
(zdroj: Jozef Husák)
Mladá Hora z roku 1955
Mladá Hora z roku 1955 (zdroj: fotografia Jozef Husák)

Možno by stálo za to, upraviť obecnú stránku a inštalovať v osade informačný panel. Z pohľadu turistiky v okolí obce Sebechleby boli aj pripomienky na neexistujúce, alebo zlé značenie turistických trás.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viď : https://hiking.sk/hk/ar/5892/hontianske_nemce_vinicny_vrch_sebechleby.html

Aj ja som ju pôvodne mala v pláne absolvovať, ale na základe takýchto skúseností som túto trasu zavrhla. Takéto nezrovnalosti rozvoju regiónu nepomáhajú, ale škodia, popritom je to krásny kraj.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu