reklama

Rodný môj kraj

Pri mojom rodnom kraji ma napadá jedná pieseň od Gejzu Dusíka, Rodný môj kraj. V mladosti som neprecítila ten text pesničky tak, ako ho chápem teraz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Rodný môj kraj, zo všetkých najkrajší,
si môjmu srdcu najdrahší, len teba mám.
Sny mladosti, časom sa rozplynú, však
k tebe lásku úprimnú, ja navždy mám. /text piesne Gejza Dusík/

Viac sa mi vždy páčili kopce, nekonečné lesy, skaly a teraz zisťujem, že aj tá moja rodná, šíra rovina má svoje čaro.

Lány rozkvitnutých slnečníc, dozrievajúce sa obilie, kŕdle vtákov, či okolité rybníky, kanály a zakvitnuté lúky... 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 V okolí sa ozýval intenzívny vtáčí štebot, až keď som podišla bližšie, vyletel veľký kŕdeľ škorcov, zrejme sa kŕmili na obilí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Rybník ktorý nám slúžil na kúpanie, kde som sa učila plávať, má dnes zarastená brehy.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ten druhý je rajom vodného vtáctva, ale sú veľmi plaché, nie sú zvyknuté na ľudskú spoločnosť.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Jeden si na mňa počkal, aj keď to nie je volavka.

Obrázok blogu

Kanál, kedysi ako deti sme ho preskakovali, teraz by som to nezvládla.

Obrázok blogu

Okolité lúky.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Blíži sa čas na návrat...

Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu