reklama

Fragmenty prírody

J.A.Komenský : „Kto nevidí krásy prírody, nič nevidí.“ Čiastočky živej a neživej prírody, tvoriace jeden celok, také sú fragmenty prírody....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Dni sa skracujú, postupne odkvitajú kvety v lesoch a na lúkach, prichádza jeseň...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Končí aj motýlí život. Jeden sa ani nepohne, necháva sa fotografovať z každej strany. Iný motýľ len zvedavo nakúka spoza rastliny.

Obrázok blogu
Obrázok blogu


 

Obrázok blogu

Upletená sieť pavučín a ich gazda čakajúci na úlovok.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Malá žabka sa taktiež neponáhľa, ani ten slimák nesúci svoj domov na chrbáte.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Plody, aj keď sú nejedlé, sú ozdobou.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Kým ešte papradie zelenie, už niektoré listy stromov sa sfarbujú, padajú, jeseň prichádza....

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu