reklama

Otava 17.

Niekedy sa stane, že email od priateľov zakotví v priečinku SPAM. Neviem prísť na dôvod tohto paranormálneho javu, veď sú to neškodné komunikačné emaily.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (200)

Už dlhšie som tento priečinok neskontrolovala, až dnes. Mám v ňom asi 15 mailov. Dva do tohto priečinka nepatrili, ale už stratili na aktualite.

Ostané?

Naozaj zábavné, možno pre niektorých naivnejších ľudí by boli aj drahé.

Pár z nich vám priblížim.

Kapitán z ropnej plošiny hľadá životnú partnerku. Lenže kapitán už je verejnosti dávnejšie známy, tak si ju ťažko nájde, resp. niekoho kto mu pošle peniaze.

Aj advokátska kancelária ktorá zadržiava 1,5 miliona dolárov, ktoré som zdedila, si ich môže s kľudným svedomím ponechať, o také dedičstvo nemám ani najmenší záujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slovenská pošta, resp email vydávajúci sa za Slovenskú poštu, chce po mne len nepatrnú sumu 4,99 Eur /taká Baťovská cena/ lebo ma čaká balík na doručenie, no aj tento balík sa zrejme vráti k adresátovi bez úhrady.

Najviac som sa pobavila na ponuke „nezbedný dámske chcieť poslať vám nahé video“

kde ako návnadu „dáma“ poslala hneď fotku, že ma snáď navnadí, ani toto sa nestalo.

 V priečinku SPAM som mala za sebou, odstupom 2 dní doručené 4 správy, vždy z inej emailovej adresy, s rovnakým textom. Na tomto som sa pobavila najviac.

Zdravím! Bohužiaľ, mám pre vás zlé správy. Pred niekoľkými mesiacmi som získal prístup k zariadeniu, ktoré používate na prehliadanie internetu. Od tej doby sledujem vašu aktivitu na internete. Ako pravidelný návštevník webových stránok pre dospelých môžem potvrdiť, že si za to môžete sami. Jednoducho povedané, webové stránky, ktoré ste navštívili mi poskytli prístup k vaším údajom. Nahral som do systému trójskeho koňa, ktorý aktualizuje svoj podpis niekoľkokrát denne, aby ho antivírus nenašiel. Taktiež mi poskytuje prístup k vašej kamere a mikrofónu. Okrem toho som zálohoval všetky údaje vrátane fotografií, sociálnych médií, správ a kontaktov. Len nedávno som prišiel s úžasným nápadom vytvoriť video, v ktorom video kde prežívate vrchol beží na jednej strane obrazovky, zatiaľ čo sa video, ktoré ste sledovali súčasne prehráva na druhej strane obrazovky. Bola to zábava! Uisťujem vás, že toto video môžem ľahko odoslať všetkým vašim kontaktom pomocou niekoľkých kliknutí, a predpokladám, že by ste sa tomuto scenáru chceli vyhnúť. V tejto súvislosti uvádzam môj návrh: Preveďte sumu v hodnote 1200 EURO do mojej bitcoinovej peňaženky a na celú vec zabudnem. Všetky údaje a videá natrvalo odstránim. Podľa môjho názoru je to za moju prácu celkom skromná cena. Môžete si zistiť, ako kúpiť bitcoiny pomocou vyhľadávačov Google, alebo Bing a zistíte, že to nie je veľmi ťažké. Moja bitcoinová peňaženka (BTC): 19WF8iEXfKkGusAgTBdFLYxacLCtHaTL4V Máte 48 hodín na prevod a mali by ste pamätať aj na tieto skutočnosti: Nemá zmysel odpovedať mi - adresa bola vygenerovaná automaticky. Nemá zmysel podávať sťažnosti, pretože list spolu s mojou bitcoinovou peňaženkou nemožno sledovať. Všetko je dôsledne naplánované. Ak niekedy zistím, že ste sa o tomto liste niekedy niekomu zmienili, video bude okamžite zdieľané a vaše kontakty ho dostanú ako prvé. Potom bude video zverejnené na webe! PS: Čas beží od otvorenia tohto mailu. (Tento program má vstavaný časovač). Veľa šťastia a berte to s ľahkosťou! Je to len smola, nabudúce budete opatrný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž dočítala som sa, že som sledovaná, možno som, len na smolu odosielateľa niekde sa stala chyba. Na podobné stránky nechodím a dokonca nemám ani kameru. Svoj vrchol zažívam vždy inde, väčšinou je to vo vyšších nadmorských výškach s krásnymi výhľadmi, tam nedovidí ani ten s tou bitcoinovou peňaženkou.

Takže teraz sa verejne zmieňujem o štvornásobnom liste, ak by ste dostali video z mojich vrcholov /teda kopcov/ dúfam, že sa s nim podelíte aj so mnou, fotky mám, ale šiklo by sa mi aj pekné video.

Nechápem len jedno, to naozaj sú ľudia ktorí týmto paškvilom uveria?

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu