reklama

Kľak

V Lúčanskej Malej Fatre je najkrajší kruhový výhľad z vrcholu Kľaku, jeho skalnatý vrchol je v nadmorskej výške 1351,6 metrov. Je to môj najobľúbenejší vrch, každý rok ho navštívim viac krát, v rôznych ročných obdobiach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Tohtoročná jeseň bola daždivá, aj z tohto dôvodu som odkladala výstup. Trasa pod Reváňskym sedlom je mokrá aj za suchého počasia, ale keď primrzlo tak bola ideálna.

Chodievam na Kľak z Fačkovského sedla, a tento krát nebudem popisovať trasu, ale priložím fotografie z nej. Aj keď sú mi tieto miesta už dôverne známe, vždy ich obdivujem znova a znova....

Štyri ročné obdobia Kľaku som popísala v nasledovných blogoch:

https://simunekova.blog.sme.sk/c/534742/navraty-na-klak.html

https://simunekova.blog.sme.sk/c/510781/zakvitnuty-klak.html

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

https://simunekova.blog.sme.sk/c/520491/jesenny-klak.html

https://simunekova.blog.sme.sk/c/501728/v-rozpravkovej-krajine-klak.html

lyžiarske stredisko zaliate ranným slnkom
lyžiarske stredisko zaliate ranným slnkom 
chalúpka pod lesom
chalúpka pod lesom 

Chodník na Reváňske sedlo.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Výhľady z Reváňskeho sedla.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Chodník z Reváňskeho sedla na Kľak.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Čo nás čaká na skalnatom vrchole? Táto nádhera.

Kľak a výhľady z neho.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Vrcholový kríž, tak dovidenia Kľak, zas nabudúce....

Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu