reklama

Rozprávková krajina - Inovec

Trasa na Inovec to nebola len hmla a šero, ale aj krásna inovať v podobe ihličiek na konároch a pozostatkoch listov, ktoré ešte vydržali na strome. Zimná rozprávka, vyzdobený les tak, ako to dokáže len príroda...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

V korunách stromov sú posledné listy, príroda sa ukladá na zimný spánok. Poniektoré sa usadili do mäkkého machu. Mladý strom ešte nevie, že už nemá zelenieť, ale sa má so svojimi listami rozlúčiť.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tie čo ešte odolali zime a vetru, sú vyzdobené mrazom.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ihličňany mi pripomenú blížiace sa Vianoce, ten rok veľmi rýchlo uteká. Nebudem mať síce stromček, ale pár konárikov určite. Bez vône ihličia nie sú Vianoce, Vianocami.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Navôkol je čo obdivovať, konáriky, listy, stromy zdobené Mrázikom.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu