reklama

Keď cesta je cieľ... 7

Dnešný slnečný deň je ideálnym časom aj na takú cestu bez cieľa, idem pokiaľ sa mi chce a keď už nie, tak sa vrátim. Váhala som, či vôbec zobrať so sebou fotoaparát, nakoniec som bola rada, že som ho mala pri sebe...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Cez naše mesto preteká rieka Nitra, jej hrádza je ideálnym miestom na pešiu vychádzku, ale aj rôzne športové aktivity či už bicykel, alebo beh.

Prechádzajú sa tu starší či mladší, rodiny s deťmi, psíčkári a všetci sú v takej bezpečnej vzdialenosti. Keď sú nasadené rúška, je väčšia anonymita, ľudia sa pri sebe nezastavujú, zriedka sa aj pozdravia....Taká je doba.

rieka Nitra
rieka Nitra 

Dnes som na rieke prvý krát videla Volavku popolavú, bývali tu len kačky, ale tie som po celom toku nevidela, zrejme sa niekde odsťahovali. Volavka ma kúsok sprevádzala, tiež z bezpečnej vzdialenosti ako tí orúškovaný ľudia...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
most pre motorové vozidlá
most pre motorové vozidlá 
kostol
kostol 
most pre peších
most pre peších 

Ešte donedávna boli brehy rieky zarastené a keď prišla väčšia voda a opadalo lístie, okolité kríky boli bohato vyzdobené rôznym igelitom.

rieka Nitra upravené brehy
rieka Nitra upravené brehy 
rieka Nitra ešte neupravené brehy
rieka Nitra ešte neupravené brehy 
rodina na prechádzke
rodina na prechádzke 
splav
splav 
pohľad na sídlisko
pohľad na sídlisko 

Do rieky Nitry sa vlieva Nitrica, domáci ju volajú Belánka.

Obrázok blogu
Tok Nitrice
Tok Nitrice 
most pre peších
most pre peších 
čistička odpadových vôd
čistička odpadových vôd 
hrádza rieky Nitra
hrádza rieky Nitra 
prílet na neďaleké letisko
prílet na neďaleké letisko 
Obrázok blogu
Obrázok blogu
priemyselná zóna
priemyselná zóna 
železničná trať
železničná trať 
mestská časť Veľké Bielice
mestská časť Veľké Bielice 
záhradky sa už obrábajú
záhradky sa už obrábajú 
živé kosačky
živé kosačky 

Dúfam, že sa vám u nás páčilo.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 076
  •  | 
  • Páči sa:  3 535x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu