reklama

Keď cesta je cieľ... 13.

A cieľom cesty je zas vidieť niečo iné, každoročne sa opakujúce prebúdzanie sa prírody zo zimného spánku. Pár farebných kvietkov, spev vtákov, slnko po šedých dňoch, malé radosti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

 Možno mu už veľa času nezostáva, ale zatiaľ žije...

Obrázok blogu

Niečo tu zostalo aj z minulého roka...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ale už sa tlačí von nový život...

Obrázok blogu

Výzdoba skál.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

V ich puklinách sa rodí nový život.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Prvé kvietky, ešte ich je poskromne...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Poniklecu, zrejme nočný mráz ublížil...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Tieto sa neponáhľali, tak možno budú mať krajší osud.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Každá cesta raz skončí, aj tá moja dnešná...

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 076
  •  | 
  • Páči sa:  3 535x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu